Barnehagestart i sunnmørsver

Etter ein lang sommarferie er det DEILIG å kome tilbake til barnehagen! Gjensynet med venner og søylepytter gir dagen innhald og meining.

Med august startar det nye barnehageåret, og kjempemange barn kjem tilbake til barnehagen etter ferien. Medan dei vaksne les vermeldinga og sjekkar at alle har støvlar og strikk i regnbuksa, kan barna knapt vente på å springe ut til ferske søylepytter med gamle vennar. Kva kan vel måle seg med å sykle fort gjennom ei søylepytt med ein god venn bakpå sykkelen? Eller hoppe i ei søyle i lag med gode vennar?

Etter sommaren er det også kjekt å gå gjennom gøymestadane som var her før sommaren, friske opp klatreferdigheitene og finne ut om nokon har begynt å springe fortare i løpet av ferien.

Med august kjem det alltid nye ting å bli van med: Nye barn i barnehagen, nye grupper, ny avdeling, nye klede, nye vaksne, og kvar har det blitt av dei eldste? SFO? Er det sant?

Vi ønsker alle ein fin august i Rørstadmarka barnehage!