Ansatte

Bikuba

Elin Bjerkestrand

Stilling: Assistent

Sidan 2018 har vi hatt gleda av å ha Elin med på Rørstadmarka barnehage sitt lag. Barnehageåret 2023/2024 jobbar ho på Bikuba.

Kristine Engkrog

Stilling: Pedagogisk leder

Kristine har arbeidd i barnehagen sidan barnehagen åpna i 2003. Først som assistent, seinare som pedagogisk leiar. Barnehageåret 2023/2024 er ho pedagogisk leiar for Bikuba.

Martine Søreng Fjørtoft

Stilling: Assistent

Barnehageåret 2023/2024 jobbar Martine på Bikuba.

Stine Salen

Stilling: Barne- og ungdomsarbeider

Stine har arbeidd ved barnehagen sidan 2005. Her har ho tatt fagbrev som barne- og ungdomsarbeidar. Ho har erfaring med alle aldersgrupper. Barnehageåret 2023/24 er ho på Bikuba.

Anne Cathrin (Anca) Larsen

Stilling: Pedagogisk leder

Anca har jobba ved barnehagen sidan hausten 2004. Først som assistent, seinare som pedagogisk leiar, etter at ho fullførte deltidsstudium til førskulelærar ved Høgskulen i Volda. Seinare har ho vidareutdanna seg til mentor og tek årleg i mot barnehagelærarstudentar frå Høgskulen i Volda. Barnehageåret 2023/2024 er ho pedagogisk leiar på Marihøna.

Humla

Helene Ytterdal Fylling

Stilling: Assistent

Helene har jobba i Rørstadmarka barnehage sidan 2014, både med store barn og små barn. Barnehageåret 2023/2024 jobbar ho på Humla.

Marte Remme Giske

Stilling: Assistent

Marte har jobba i barnehagen i flere år. Barnehageåret 2023/2024 kombinerer ho deltidsstudium til barnehagelærar i Volda med å jobbe på Utegruppa 4 dagar i veka.

Rebekka Fylling

Stilling: Pedagogisk leder

Sidan november 2019 har vi hatt gleden av å ha Rebekka som pedagogisk leiar ved Rørstadmarka barnehage. Før ho kom hit har ho rokke å få fleire års erfaring som pedagog. Barnehageåret 2023/2024 jobbar ho på Humla.

Wenche Isabell Jensen

Stilling: Barne- og ungdomsarbeider

Wenche er barne- og ungdomsarbeider, ho har arbeidd i barnehagen sidan 2004. Barnehageåret 2023/2024 jobbar ho mest på Humla og Utegruppa.

Marihøna

Anette Korsnes Andersen

Stilling: Pedagogisk leder

Anette jobbar 2023/2024 som pedagogisk leiar på Marihøna.

Linda Kupen Båtnes

Stilling: Assistent

Linda har jobba ved barnehagen sidan 2007. Ho har vore å finne i lag med alle aldersgruppene, barnehageåret 2023/2024 er ho på Marihøna.

Trine Veddegjerde

Stilling: Assistent

Trine har arbeidd ved barnehagen fleire år. Barnehageåret 2023/2024 jobbar ho med dei yngste barna, på Marihøna.

Anne Løvold Helseth

Stilling: Pedagogisk leder

Anne har jobba som pedagogisk leiar ved Rørstadmarka barnehage sidan barnehagen starta opp i 2003. Etter nokre år som pedagogisk leiar ved Bikuba, er ho no tilbake på Marihøna.

Sofie Volle Fiskerstrand

Stilling: Pedagogisk leder

Sofie er barne- og ungdomsarbeidar og har jobba ved barnehagen i fleire år. No held ho på med siste året i barnehagelærar-utdanninga i Volda, deltid. 60% av stillinga er ho konstituert pedagogisk leiar, og er mest på Marihøna.

Utegruppa

Marte Remme Giske

Rebekka Fylling

Wenche Isabell Jensen

Helene Ytterdal Fylling

Andre ansatte

Kristin Valen Håland

Stilling: Daglig leder
post@rorstadmarka-barnehage.no

Kristin har arbeidd ved barnehagen sidan oppstarten i 2003. Først som pedagogisk leiar, seinare som dagleg leiar.