Julebord i barnehagen

I år blei dei eldste barna i barnehagen invitert til julebord. Avdelinga blei pynta til fest, festmat stod på menyen, og barna og personalet møtte i pent antrekk. Dei fleste barna kjente godt til begrepet julebord, og såg fram til å fylle det med innhald.

Spente og fulle av forventning kom utegruppebarna til barnehagen i pent tøy, fine sko, skjorte eller kjoler. Håret var ordna for dagen og sjåførene (foreldra) fulgte barna inn til den ferdigpynta avdelinga. På grupperommet var det gjort istand til disco, for dei som hadde lyst til å ta seg ein sving.

Det viste seg at dei fleste barna kjente godt til at foreldra brukte å dra på julebord. Dette kunne dei litt om, og gleda seg til å kunne ha sitt eige.

På invitasjonen kunne vi lese om dagens meny:

Velkomstdrink: sprudlende bobler i glass

Forrett:   Deilig salat toppet med reker, agurk og syrlig sitronskiver. Serveres med lunt brød til.

Hovudrett: nykokte julepølser og kjøttboller på en seng av rotgrønsaker, potetmos og en smakfull saus eller tomatketchup fra Idun.

Dessert: Vanilje eller fruktig is på pinne, sjokoladepudding eller gele med smakfull vaniljesaus.