Lihkku beivviin!

Lihkku beivviin! - Gratulerer med dagen! Vi markerer samefolkets dag i barnehagen. Jorunn tok på seg oppgåva med å vere samefolkets ansikt denne dagen.

Samefolkets dag markerast i Noreg, Sverige, Finland og Russland. Dagen feirast til minne om det første samiske fellesmøtet i Trondheim 6. februar 1917, da nord- og sørsamer fra forskjellige land samla seg for å drøfte og belyse felles saker og problemstillingar.

I 2004 blei 6. februar offisiell flaggdag i Norge.

I Rørstadmarka barnehage har vi googla oss til kunnskap både om mat, tradisjonar, språk og klesdrakt. Ei sporty mor har sydd ein kofte-kopi som Jorunn kunne bruke for å sjå meir ut som ein autentisk same. Ho underviste om levesett, lasso-kasting og litt enkel matematikk (1-10 på samisk). Til lunsj serverte vi suppe med nystekte ghakku til.