Sommermodus 2017

Barn og vaksne ved Rørstadmarka barnehage er no i sommarmodus. Det luktar av solkrem og vaflar, skrubbsår blir plastra og små og store feriehistorier blir fortalt. Det er tida for nedvask og opprydding. For nokre av barna er det siste sommar i barnehage før dei skal begynne på skulen, andre er meir ferske i barnehagefaget. Deilige dagar i barnehagen.

Om sommaren går tempoet litt ned, også i barnehagen. Alle har stor tru på gode temperaturar og lette antrekk, sjølv om all erfaring viser at vi på Sunnmøre må rekne med litt av kvart på den fronten. Det er uansett trygt å rydde opp etter vinteren. Mange einslege hanskar og vottar utan namn som dukkar opp.

Når både dei vaksne og barna i barnehagen har ferie blir det færre mennesker i barnehagen. Gruppene slår seg saman og nye venskap oppstår. Vi besøker leikeplassar i nabolaget, går på oppdagelsesreiser i skogen, får besøk av andre barnehagar og takkar heller ikkje nei til å få helse på ein hundekvalp.

Det er gode dagar i barnehagen.

God sommar!